خانما کیا دوقلو به دنیا آوردن ۳۲ هفته چند روز توی دستگاه بودن تند تند نفس میزدن

۳ پاسخ

یکی ازاشناهامون داشت 35 هفته زایمان کرد یکیش حدودا دوهفته موند یکیشم 1ماه موند

شما ۳۲ هفته ای مگه؟؟؟؟.....من ک فعلا خودم نفس دارم کم میارم

دوقلو با یک قل خیلییییی فرق داره اکثرا هم از ۳۲ بدنیا میان تا ۳۶ اصلا ب حرف کسی توجه نکن چون ما امپول ریه هم زدیم چیزی نمیشه فقط دستگاه‌میمونن چند روز

سوال های مرتبط