۲ پاسخ

من الان ۳۴ هفته هستم ولی بهم آمپول زدن تحت مراقبت هستم و کیسه آبم سوراخ شده گفتن چون وزن پایین فعلا اگ شد بمون تا ۳۶ هفته

سوال منم هست این!

سوال های مرتبط