۱ پاسخ

منم پیگیرشم
با یه دکتر مشورت کردم گفت قبلش مشکلی نیست
چون مقاومت ب انسولین رو کم میکنه باید بهبود تنبلی تخمدان هم میشه
اینطوری بهم گفت

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری