۶ پاسخ

اگه بدوشی به مرور دیگه سینه ات رو نمیگیره
یا سرشیشه خودش رو وصل کن
یا رابط سینه بگیر
وصل که کردی به سینه یکم از شیر رو بریز داخل سرشیشه که بخوره بعد خودش مک میزنه و میخوره

سلام بچه منم نمیگرفت ۱۰ روز سر شیشه رو به سینه ام وصل کردم خورد بعد از ۱۰ روز دیگه سینه ام رو گرفت

رابط سینه گرفتی؟میگن خوبه

منم همین مشکلو داشتم ۳۳روز شیر خودمو دوشیدم دادم هر بار ۳۰سی‌سی ولی دیگ خیلی اذیت میشدم مخصوصا شبا خیلی سخت بود دیگ شیر خشک میدم ی مدته خیلی بهتر شده هم دلدرداش کم شده باابنکه شیر میدادم خیلی رعایت میکردم تغذیمو،هم خواب بهتری داره

اینجوری سخت نیس هرچی بزرگتر بشه کم کم به شیشع عادت میکنه سینرو کلاول میکنه تا اخرم که نمیشه بدوشی واینکه با مک زدن بچه شیرتولید میشه ممکنه به مرور شیرت خشک بشه

هرچی خودش میخواد بده عزیزم

سوال های مرتبط