۲ پاسخ

لیمو تازه بگیر بو کن. خوبه

آبلیمو، بیسکوییت خشک من ترد زیاد میخوردم برای حالت تهوع
دلپیچه هم اگه خیلی شدید نیس طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری