سلام مامانا میگم توی هفته ی من دل درد و دل پیچه طبیعیه؟

۳ پاسخ

منم هفته های اول ب شدت دل درد و دلپیچه داشتم

اره منم اینطور بودم
البته برا من سقط شده

دلپیچه نفخی باشه اره
ولی پریودی نه

سوال های مرتبط

مامان مهیار کوچولو مامان مهیار کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💙نی نی💙 مامان 💙نی نی💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی