😕نرمال نیستی ما داریم پاره میشیم از تهوع و بالا اوردن بعد تو دلت میخاد
خدا نکنه اون حالو بگیری خیلی بده. من حرف میزنمم حالت تهوع میگیرم
منم مثل شما😂😂ولی خداروشکر کاش تا اخر همینجوری باشم🤣
سه ماهه آب نتونستم بخورم غذا خودم نمیتونم بپزم هروز صبح باید بالا بیارم تجربه نکردی نمیدونی چه زجری داره
خوشب حالت حالت تهوع ندارم من ک همش حالت تهوع دارم انگار میخام بالا بیارم همش ضعف دارم 😂😂😂
الان ک عزیزم تازه اولاشی من هفته شما بودم اصلا نمیدونستم باردارم پس الان علائمی نداری بعدشم چرا دلت میخواد من دیگ واقعا کم اوردم انقدر حالت تهوع دارم یسره بالا میارم ترش میکنم از کسایی ک این حالتارو دارن بپرس ببین چ حالین من این عید همش خونه بودم از بس حالم بده میترسم جایی برم
منم خیلی کم تهوع دارم اونم میاد و میره
دقیقا منم همینو میخوام 🤣🤣🤣🤣🤣ولی دریغ از ذره ای تهوع
وای نه نگو🫠
خدانیاره برات خیلی سخته من الان سیزده هفته هنوز دارم
بعد از فشار بالا آورد چشات قرمز میشه و ازشون تند تند اشک میاد نفست میگیره و حس میکنی دل و رودت میخواد بیاد بیرون و ناخوداگاه پاتو میاری بالا 😂😐
وای نگو روزی صدبار میمیرم تا حد غش میرم دوروزه آب نتونستم بخورم خوش به حالت😭
عزیزم جوش نزن هنوز ۶ هفته ای از ۸،۹ هفته ب بعد هم تهوع میگیری هم استفراغ
هزاربار خداتو شکر کن که حالت تهوع ویار نداری نمیدونی من چقد اذیتم ودرد میکشم ی وقتایی صبرم هم تموم میشه
خدانکنه آدم پاره میشه سر پسرم یکبار حالت تهوع نداشتم ولی الان دارم چجورم حالم خیلی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.