۱۴ پاسخ

من اصلا ندارم

من هفته ۵بارداری حالت تهوع دارم

دو روز درمیون دارم از همون اولش اینطوری بودم

منم الانم دارم بد جور

البته هنوزم دارم قرص میخورم

بچه ها میگم من حس میکنم یکم پاهام ورم کرده توهم زدم یا احتمال ورم هس ولی واقن ورم کرده یکم عادیه؟

من ۱۲ هفتم شروع شده

منم از هفته ۶داشتم

عمه بزرگم میگه از اولش تا سه ماه ونیم حالت تهوع داشته

سلام منم ندارم فعلا

عمه کوچکم تو دو تا دخترش میگه از اولش تا ۹ماهگی حالت تهوع داشته فقط پسرش نداشته

بعضیا از هفته ۵یا ۶دارن تا پایان سه ماه

بستگی داره بعضیا اصلا ندارن

سلام من همین الانم دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🎀 مامان جوجه🐣🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته هشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان معجزمون مامان معجزمون ۲ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد