چرامن حالت تهوع ام غروب شروع میشه؟؟؟

کیا مثل منن؟طبیعیه؟؟

۱۲ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن

ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون

بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان

ممكن ارسال ميشه

rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

منم بعضی شبا اخر شبا یکم تهوع دارم لواشک میخورم خوب میشم

سالم باشع دخترباشه پارسال دخترمو ازدست دادم😔😔

منم همینطورم

منم عصر به بعد شروع میشه

برعکس من بد میشه

بچت پسره🤭🤭

سلام وقت بخیر
میشه لطف کنید تایپک‌قبل منو بخونید

من یکمی الان دارم

والا من ۲۴ساعت تهوعم شبا هم هستم ولی خودمو میزنم به اون راه ک بالا نیارم🥴🥴

میگن پسر اینجوریه

وای من شبا نمیتونم شام بخورم

سوال های مرتبط

مامان هدیه قرآن مامان هدیه قرآن روزهای ابتدایی تولد