چرامن هرچیییی میخورم حالت تهوع دارم،؟

۳ پاسخ

چون بارداری و اینم علائمشه

یادم رفته زندگی بدون حالت تهوع چجوریه

منم همین الان حالت تهوع دارم کم کم دارم باهاش کنار میام دیگه

سوال های مرتبط