اره گلم
اره خوبه
استامینوفن ساده اره میشه
کدیین نباشه فقط
فقط اگه تو سه ماهه اولی بنظرم نخور تحمل کن
استامینوفن ساده باشه مشکلی نیست
کدیین نباید باشه
من توی بارداری نخوردم ولی دکتر گفت استامینوفن معمولی مشکلی نداره
اگه میتونی یه کیسه آب ولرم بزار روی سرت تا آروم تر بشه
اره عزیزم مناسبه
آره عزیزم عیب نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.