میگم من حرکات بچمو اینجا حس میکنم طبیعیه زیاد پایین نیست؟؟

۸ پاسخ

بچه منم همونجاهاست

منم یکیشو اونجا حس میکنم یکیشو بالاتر

منم اونجا حس میکنم نمی‌دونم طبیعیه یا

من بعضی وقتا کنار نافم
بعضی وقتا پایین
کلا هردفعه یه جا
یبار سمت راست
یبار سمت‌چپ😁

نه با توجه به هفتت طبیعیه

برا منم بیشتر وقتا پایین حس میکنم ولی جفتم پایین نیس ، مثل اینکه به موقعیت خود بچه بستگی داره گاهی نزدیک ناف، گاهی اون پایینا حس میکنم

فعلا همونجاس

اینجا

تصویر

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ودوم بارداری