بچه منم همونجاهاست
منم یکیشو اونجا حس میکنم یکیشو بالاتر
منم اونجا حس میکنم نمیدونم طبیعیه یا
من بعضی وقتا کنار نافم
بعضی وقتا پایین
کلا هردفعه یه جا
یبار سمت راست
یبار سمتچپ😁
نه با توجه به هفتت طبیعیه
برا منم بیشتر وقتا پایین حس میکنم ولی جفتم پایین نیس ، مثل اینکه به موقعیت خود بچه بستگی داره گاهی نزدیک ناف، گاهی اون پایینا حس میکنم
فعلا همونجاس
اینجا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.