سلام مامان خانم... منم همون موقع زایمانمه... من که ساک بچه گرفتم با این اقلام :
⭕حوله و لیف
⭕شیشه شیر اونت
⭕چند دست لباس سایز ۰ و ۱
⭕شلوار دو سه تا بگیر
⭕پوشک سایز یک
⭕برس و شونه مخصوص نوزاد
⭕ست ناخن گیر
⭕پیش بند و کلاه
⭕ست بیمارستانی و لباس بیرون
⭕جوراب سه چهارتا
هنوز یک سری خریداش مونده مثل وان و شامپو و پودر و روغن و فین گیر و زیر انداز تعویض پوشک و دورپیچ
ایشالله همه وسایلی که برای پرنسس کوچولوت گرفتی مبارکش باشه و بشادی استفده کنه😘🧡
من یه لیست نوشتم البته لباساشو نمیدونم😫
سلام عزیزم
برای منم ایشالله مرداد میاد
من همه چی براش گرفتم به جز کاپشن که اونو باید اونموقع باتوجه به سلیز نی نی گرفت ولی در حد یکی دو تا لباس و پیراهن گرم چندماه اول گرفتم.
درباره کدوم وسایل راهنمایی نیاز داری که بهت بگم🧡
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.