منم اینجوریم احساس خفگی میکنم
سلام طبیعیه منم اونجوری بودم
بیشتر بخاطر استرسه
عادیه اگه شدید نیست نگران نباش . من موقع غذا خوردن نفس کم میاوردم
استرس بدتر ک دختر
خب معلومه میفرسته متخصص چون تخصصش فقط تو بارداری
اونا بهتر میتونن کمکت کنن
منم این طوری میشم
تازه قلبمم عمل کردم این جوری نگران نیستم چرا😂😂
عادیه دیگه توی بارداری
ولی یه چکاپ برو بهتره
اره 9هفته بودم
وای منم اینجوری بودم استفراغ داری حالت تهوع اونا شاید معدته میزنه به قلبت البته من هنوزم اینجوریم
عزیزم من تو باردازی قبلیم اینجوری بودم و دکتر من هم ارجاع داد به متخصص قلب ، رفتم نوار اکو گرفتن و چک شدم خداروشکر چیزی نبود
یکم هزینه میکنی ولی خب خیالت دیگه راحت میشه
بابا من بخدا تا یخچال میرم یجوری نفس نفس میکنم انگاره پابه ماهم طبعیی نترس
وایی منم اینجوری بودم همون اوایل بارداری با زور نفس میکشیدم اصلا نمیتونستم از راه بینی نفس بکشم فقط از دهان اونمم خیلی اذیت میشدم
منم وقتی گرمم میشه یا فعالیتی انجام میدم نفسم تنگ میشه
عادیه عزیزم
بابا طبیعیه
من همینجوری بودم رفتم دکتر قلب هیچ مشکلی نداشتم.
سلام خوبی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.