همه چی عادیه جز سردرد شدید تنگی نفس زیاد که با هیچی حالت خوب نشه.لکه بینی قرمز درد شدید زیر شکم.شاخ و دم هم دربیاریم عادیه
اره منم میشم
اره منم کم میآوردم مخصوصا اگه یکم راه میرفتم یا کاری آنجام میدادم
بله عزیزم منم هفته شما همینجور بودم کم کم خوب شد
نفس عمیق بکش یکم استراحت کن ببین خوب میشی
دیگه تو بارداری همه چیز ممکنه
و با گلاب صورتت رو بشور خیلی خوبه
فقط عکس عروسکه رو 🥹🥹🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.