۸ پاسخ

سلام شبتون بخیر سوم این ماه باید پریود میشدم نشدم آزمایشی پنجشنبه دادم منفی بود بنظرتون چ کنم

دقیقا منم همراه با سرگیجه و تهوع خیلی کممم صبحگاهی

من سرگیجه میگیرم چن روزه بعد باهاش نفس تنگی هم میگیرم

منم بودم خوب شد دیگه

منم همینطورم

منم همینطوررم

منم اونطوری بودم

اره منم بودم

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد