۴ پاسخ

منم اینجوریم همش دراز کشیدم یخرده که راه میرم تپش قلب و نفس تنگی میگیرم

طبیعیه منم اینطور بودم

من امروز به دکترم گفتم خیلی تپش قلب میگیرم گفت طبیعیه بخاطر بارداریه

منم همینطوریم اصلا ی دفعه وسط خیابون زانوهام سست میشه دستمو به دیوار نگیرم میوفتم رو زمین نفسم انگار بالا نمیاد البته منم فعالیتم کمه یعنی چون اینجوری میشم نمیتونم فعالیت کنم

سوال های مرتبط

مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری