دوستان تنگی نفس خیلی دارم عادیه ؟

۵ پاسخ

تا یه حدی عادیه منو فرستاد دکتر قلب چکاب شدم مشکلی نداشتم

وای منم نفسم بالانمیاد

هیچی خیلیش طبیعی نیس عزیزم

گردش خونت رفته بالا عادیه گلم

اره قلبم چون بچه داره بزرک میشه جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان آبنبات چوبی مامان آبنبات چوبی هفته سی‌ام بارداری
بی نام بی نام قصد بارداری
مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی