۲ پاسخ

منم دارم دکترم گف اگه کبود میشی بفرستم ویزیت بشی اگه نه طبیعی منم گفتم کبودی ندارم

والا منم همینم خیلی حالم بد میشه بیشر استراحت کن و زیاد سر پا نباش اگرم حس میکنی تنگی نفست خیلی زیاده دکتر قلب حتما برو

سوال های مرتبط

مامان فندق💅🏻👧🏻💕وتودلی👶🏻🩵 مامان فندق💅🏻👧🏻💕وتودلی👶🏻🩵 هفته سیزدهم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان ᦔꫀꪶꪜɪꪀ مامان ᦔꫀꪶꪜɪꪀ هفته هفتم بارداری