۳۰ پاسخ

هر دو

من هم پودر میریزم هم مایع...

مایع
من کلا پودر نمیریزم تو لباسشویی چون زود خراب می‌کنه لباسشویی رو

با مایع لباسشویی
پودر ماشینو خراب میکنه و رسوب میکنه به مرور.

مایع

مایع فقط

مایع فقط با ماشین
با دستم تایید

مایع.

من مشکیا با مایع . سفیدا با پودر. الان میبینم نوشتن پودر خراب میکنه نگران شدم

مایع.....

مایع لباسشویی

مایع

فقط مایع

مایع

فکنم فقط من پودر میزنم😀

لباس خیلی کثیف پودر وگرنه مایع

مایع

مایع عزیزم

مایع میگن پودر خراب میکنه نمیزنم

اکثرا پودر ولی بعضی لباسا رو مایع میزنم

میشه از اون سیر چیه اویزون کردی عکس بدی

چند سال پیش با پودر میشستم‌بدجور بافت و رنگ لباس خراب میکرد، حتی ترکیب مایع و پودر هم جالب نیود، مایع پرسیل هم خرابش میکنه

مایع

هر دو

مایع تاحالا تاید نریختم

پودر و مایع

مایع پودر رو لباس های تیره لک مینداخت

مایع بیرونی ها...خونگی م با پودر و مایع...

مایع،پودر مبمونه بین لباس

پودر و مایع باهم مخلوط میکنم

سوال های مرتبط