مامانا میگن زایمان دوم زمانش کمتره نسبت به اولی راسته؟

۷ پاسخ

اره گلم راحت تر هم زمانش کوتاه تر

آره عزیزم من زایمان دومم هم مدت زمانش کمتر بود هم دردهاش خییییلی کمتر از اولی

منم زایمان دوممه خدا کنه راحت تر باشه

زایمان دومته؟منم زایمان دوممه 😅😅

من‌هر کی رو دیدم میگه زایمان دوم راحت تر بوده براش. البته زایمان طبیعی. سزارین ها میگن هر دو مثل هم بوده. خودم زایمان‌دومم نزدیکه دعام کنید😊

بله بعد از زایمان اول کلا دهانه رحم یکی دو سانت باز هست و دیگه بسته نمیشه
پروسه زایمان دوم ب بعد دیگه کمتر از اول هست

نه دومیاسختتره چون همچیومیدونی

سوال های مرتبط