خانماای هم هفته ی من شما هم غذا میخورین بالای معدتون درد بدی میگیره؟

۶ پاسخ

آره

منم هرسه روز یکبار میرم سرم میگیرم

بله منم اونجوریم مخصوصا شبا بعد از شام🤦

من چهار هفته ای میشه که از درد معده و ضعف چندشب یبار سروم میزنم یکم آروم میشم فرداش باز دردم شروع میشه 😢

اره

منم همینطورم

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته بیست‌ونهم بارداری