امروز سونو داشتم وزن پسرم ۱۰۰۰ گرم بود
خوبه به نظرتون🤔

۸ پاسخ

اره عزیزم

خوبه نگران نباش

فکر میکنم خوب باشه برای سن بارداریت ، بعدم چثه ها باهم فرق داره ، اگه مشکلی باشه دکترای سونو هم میگن من حسم میگه نرماله، هفته های آخر و روزای آخر وزن سریع میره بالا

خوبه عزیزم

اینجا زده ۲۸ هفته برای همین گفتم عزیزم نه خیلی خوبه ۲۷ هفته

برا بیست وهفت هفته خوبه عزیزمم

من ۳۰ هفتمه ۱۵۰۰ بودش

نه کمه

سوال های مرتبط