خانما چرا نی نی مو همش سمت چپم حس می‌کنم ؟

۸ پاسخ

در حالت پهلوی چپ، خون‌رسانی به رحم و جفت بهتر می‌شود و اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به جنین می‌رسد.
یک رگ بزرگ به نام ورید اجوف تحتانی در سمت راست ستون فقرات قرار دارد.
وقتی رحم بزرگ می‌شود، در بعضی خانم‌ها خوابیدن به پشت یا گاهی روی پهلوی راست می‌تواند کمی به این رگ فشار وارد کند.
این فشار ممکن است باعث کاهش بازگشت خون به قلب، احساس سرگیجه، ضعف یا افت فشار خون در مادر شود.
به همین دلیل جنین بیشترین حرکت خودش رو پهلوی چپ نشون میده

آره مال منم طرف چپه همش لگد میزنه😅

دختر منم تو پهلوی چپمه🥹😍

منم بیشتر چپ از اول چپ بود

واسه منم چپه جفتم راست

پس چرا برای من همش راسته😐
گه گاهی وقتی یه چیز شیرین میخورم میاد وسط ولی درکل همش چپه

دختر منم از همون اول چپ بود

دختر منم همش طرف چپه

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم هفته سی‌ام بارداری