منم تازه. زدم،از ساعتی که درد پاهاشون شروع میشه تا ۲۴ ساعت بعدش درد دارن،ولی بعدش خوب میشه،منم خیلی نکران بودم ولی دیگه چاره ای نبود
استرس نداشته باش
پسر من پادردش اذیتش کرد
عین واکسنهای قبلی بود یه روز درد داره بعدش خوب میشه ...دختر من تقریبا از ۶ عصر تا فردا ۱۰ صبح از جاش بلند نمیشد بعدش یواش یواش راه رفت خوب شد
منم خیلی استرس داشتم درک میکنم
منم از صبح زدم😢
حق داری والا
راحته
بعد از واکسن ببرش پارک بدو بدو کنه
که یه جا نمونه ورم کنه
اطراف جای واکسن روغن گوسفند و استامینوفن بزن
یه کم درد میگیره ولی خب زیاد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.