من ک نمیزنم
منم خیلی استرس داشتم ولی واقعا نسبت ب ۶ سبک تر گذشت
دماسنج مون هم شکسته بود با دست دمای بدنشو میگرفتم ، ی بار عصر تبش پایین نمی اومد بعذ ۲ ساعت ک استا دادم بروفن دادم ی بارم شب ساعت ۲ نوبت استا ش بود واسش شیاف گذاشتم تا ۶ صب تب نکرد ، حتما ببرش خونه مادرت یا ماذرشوهرت هم استرس خودت کم میشه هم بچه هر چقدر بازی کنه راحت تر میگذره ، انشالله سبک باشع واسش عزیزم
من مرداد باید بزنم نمیدونی جقدر استرس دارم اخه دو ماه پیش تب کرد تشنج کرد دکتر گفت دیگه تب که میکنه احتمال تشنج هست خیلی میترسم این واکسن هم میگن تب میکنه بچه
اصلااسترس نگیر
بعدازواکسن ببرش پارک راه بره بازی کنه استامینوفن هر۴ساعت روز اول بده بزاربازی کنه سرگرمش کن راه بره بهتره براش
میگذره اینم
یه 12 ساعت پسرم تب کرذ، 12ساعت راه نرفت، بعد خوب شد
۲ ،۴ ،۶، ۱۲ ماهگی گذشت
اینم میگذره نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.