سبکه عزیزم نگران باش😉😊
برا دخترم خیلی راحت بود
سلام عزیزم من پسرم هی بردم تو حیاط رو پاش راه رفت هی بازی کرد خداروشکر اذیت نشد
من پسرم زیاد تب نکرد با پاراکید کنترل شد. ولی پاش خیلی درد میکرد به خاطر پاش خیلی اذیت شد شبشم وقت خواب چون میفتاد رو پاش دردش بیدارش میکرد اون شب و کلا نخوابید ولی دیگه فرداش بهتر شد
خداروشکر واسه پسر من آسون بود یکم پادرد گرفت ولی راه میرفت تبم نکرد
اصلا استرس نداره مثل بقیه بااین تفاوت ک شاید اون روز نتونه زیاد راه بره شبم یکم تب کنه .البته برا همه یک جور نیست .ولی برا دخترم عین بقیه بود با کمی تفاوت
منکه تجربه ندارم هنوز
اما با تجربه تب این چند روزم
قطره پاراکید برای بچه های این سنی دیگه جواب نمیده
شربت استامینوفن بگیر یه کوچولو دوزش بیشتره
بجاش میتونی ۶ ساعتی بدی بجای ۴ ساعتی
اگه تبش شدید شد بروفن بده یکی درمیون
یبار بروفن یبار استامینوفن
همین
فرداشم تمومه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.