۵ پاسخ

انشاالله براش سبک باشه ،نترس اونقدری که مامانای گهواره ازش غول ساختن سخت نیست

من دوروز قبل زدم اولش که اومدیم خونه خیلی شاد وشنگول بود بعدش پاراکید دادم خوابید چون عادت داره توخواب به پهلو بشه وغلت میزنه جای واکسنش درد گرفته بود غروب یه کم بیقرارشد وگریه کرد بغلش کردیم ویه کم بازی کم کم یادش رفت،پاراکید هر۴ساعت دادم کمپرس اصلا نزاشت بزارم،شبش تبش بیشتربود ،فرداش هم هر۶ساعت پاراکید دادم ،امروز دیگه خوب بود

واسه دخترم گوش شیطون کر خیلی خوب بود روز دیروز صبح زدم غروب خوابید بیدارکه شد پاش درد میکرد شبم تب خفیف داشت ولی یخورده توی خواب نق میزد میخواست ب پهلو که بشه صبحش امروز بیدارشد شکرخدا خوبه و الانم داره شیطونی میکنه فقط سه بار امروز بالا آورد عوارض واکسن بود دیگه خوب شد نترس واسه من دیروز تا نصف شد هر۴ساعت دادم استا ساده امروز دیدم درد و تب نداره ندادم دیگه چون بی دلیل دادنش خوب نیست

هرکسی یه جوریه عزیزم اما من ۹ اسفند واکسن پسرمو زدم تب اصلا نکرد هر ۴ساعت پاراکید بهش میدادم روز اولم شلوار نازک پاش کرده بودم از روز دوم هم دیدم تب نکرد دیگه پاراکید ندادم و فقط کمپرس گرم براش میذاشتم ، دستشو اصلا متوجه نشد اما بچم پاش تا چندروز داغون بود شل و پل راه میرفت😄 و هر قدم رو توی چند ساعت اول که درداش شروع شده بود رو گریه کرد اما از روز دوم بد راه میرفت اما دردش خیلی کم شده بود و روز سوم به بعدم کلا خوب شد ♥️

قطره استامینوفن هر ۴ ساعت یا شیاف (پاراکید نده اصلا اثر نداره) و روز دوم قطره هر ۶ ساعت حتی اگر تب نداشته باشه

سوال های مرتبط