عزیزم بعد از واکسن استامینوفن بده بعد ببر پارک یا خانه بازی هر چقدر بگرده کمتر اذیت میشه تب هم با استامینوفن کنترل میشه نگران نباش مثل اون یکی واکسن ها هستش
فقط بعد واکسن بزار راه بره هرچی راه بره دردش آرومتر میشه و تبم نمیکنه
من دخترم بعد واکسن بردمش بیرون خودش راه میرفت
فقط موقع راه رفتن یکم پاش درد میگرفت میگفت درررد
واسه دختر من ک خداروشکر سخت بود نگران نباش ان شاالله که به راحتی بگذرونه
اصلا نگران نباش،دخترم واکسنش زد بردم پارک بازی کرد،مسیر تا خونه هم پیاده اومد،رسیدیم استامینوفن دادم سر ۴ ساعت بده،اصلا خودت میبینی تا نزدیک ۴ ساعت میشه بچه بیحال میشه،بعد استا باز حالش خوب میشه،شب ۱ کم تب کرد که شیاف گذاشتم راحت خوابید تا صبح،فرداش هم هر ۶ ساعت استا دادم و دیگ نه درد داشت نه تب
انقد که اینجا میگن سخت نیس
عین ۱ سالگیه
وای منم خیلی استرسشو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.