میخوام فردا واکسن پسرم و بزنم استرس دارم

۹ پاسخ

منم خیلی استرس داشتم ولی خداروشکرسبک گذشت البته واکسن های دگراش هم خیلی سبک می‌گذشت

منم فردااا

حتما بعد تزریق چندساعت بزار راه بره و بدوئه

نگران نباش من س چهار روز پیش زدم سخت نیست فقط استامینوفن روز اول هر ۴ ساعت بده ...بعد واکسن سعی کن راه بره تا پخش شه..ویهان یروز پاش درد میکرد خوب شد خداروشکر شب اولم من مرتب پیلز گذاشتم کف پاش ک تبش بالا تره

ایشالله سبک باشه من ماهان الرژی داره بیمارستان طب کودکان رفتم

اونم میگزره دوسه روز نگران نباش

تاپیک تجربمو نوشتم دوست داشتی بخون

انشاله ک سبک باشه منم خاستم فزدا ببرم بارونه دوشنبه میزم

منم میخواستم بزنم پسرم مریض شد

سوال های مرتبط

مامان 🏞️🏞️🏞️ مامان 🏞️🏞️🏞️ ۱ سالگی