من فقط مای بیبی کانال دار استفاده میکنم مولفیکس خوشم نیومد
شاید قدیمی و جدید داره
مای بیبی هم قدیمیاش کوچیکترن جدیدا ک کانال دارن بزرگترن
وای اره منم میگفتم به شوهرم ک سایز بسته جدیده از قبلی بزرگتره میگفت توهم زدی😅😅
من کلا مولفیکس و خوشم نمیاد فقط هانیز انقد ک نرم و لطیفه
مولفیکس ۴ پلاس نیست؟
ولی من 3 میبستم تموم شد خوبم بود کمرش یذره کوچیک. الان 4 باز کردم همون مولفیکس اما بزرگه براش
من که جفت بچه هام به مولفیکس حساسیت داشتن ولی مای بی بی عالیه
پوشک های قدیمی سایزش یکم کوچیک تر از جدیدا هست من برای پسرم پوشک قدیمی باشه ۴ میگیرم از جدیدا باشه ۳ البته من از اول پوشک مای بیبی استفاده میکردم
من تا سایز ۳ مولفیکس میگرفتم همش بیرون میزد تا اینکه مای بی بی کانال دار گرفتم عالیه راحت شدم خیلی هم نرم و لطیف هستش مولفیکس خشک بود
وا مگه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.