هیچ جایی قیمت قدیم و ارزون پیدا نمیشه اون مال قبلا بود که هرکی قیمت قبلی داشت به همون قیمت میفروخت...
عزیزم من از دروازه مشگین کنار پل ،چندتا لوازم پلاسکو هست از اونجا میخریدم قیمتشون ارزون تر از بقیه جاها بود
مامان مهرسام چیه قضیش؟🤨همه میگن
زیر۸۰۰ نیست خواهر منم دیروز خریدم ۷۸۰
اخه با پوشک بچه چیکاردارن زرت زرت گرون میکنن
اسم این شبکه چیه ؟؟؟
قیمت قدیم میگی؟
حالا چکار به من داری😑🫤🫤🫤🫤🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.