لوزه داره شاید
بلد نبوده اون خانمه
داره گول میزنه که چیزی نخوره آرین صبح میگه وای دست وای دستم یعنی درد میکنه و نمیتونه چیزی بخوره یا مثلا میکم آرین اسباب بازی هاتو جمع کن جایی که یه ماه پیش زخم شده بوده نشونم میگه میگه وای پام پام
ویروسه دختر منم اولش گلو درد داشت
ریفلاکس داره . تول مول چیه از خودتون دروردید مگه عهد بوقهههههه
رفلاکس نداره
تیرویید نداره؟
شاید حس دیگه ای ولی میگه درد مثل سوزش
حلقشو نگاه کن ببین لوزه هاش متورم نشده
پسرمنم همینجوربود دکترگفت یه غذاهایی مثل ترشی بهش نده
شاید حساسیت فصلی داره
دختر منم همش میگه گلوم درد میکنه نمیدونم چرا
شاید مثلا غذای خشکی خوردی
یا سرفه کرده
یا گلوش خشک میشه
نه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.