در ۳۴ هفته و ۱ روز بعلت حرکات کم جنین بستری شدم😭😭😭😭😭

۷ پاسخ

بچه منم حرکتاش کم شده باید برم دکتر. فقط در طول روز کش وقوص میده خودش رو لقد محکم نمیزنه بهم.

حتما خودت از حرکات راضی نبودی ک بستری شدی-نگران نباش عزیزم منم تو این هفته بستری شدم بعد ۲ روز با رضایت از حرکات مرخص شدم

چرا؟؟؟

شاید آب دورش کم شده باشه

نگران نباش ابجی انشاالله چیزی نیست زود مرخص بشی و سر موقع بدنیا بیاد بسلامتی

انشاالله خیر و مشکلی نباشه

ان شاالله خیره
واسه زایمان بستری شدی؟

سوال های مرتبط