بچه منم حرکتاش کم شده باید برم دکتر. فقط در طول روز کش وقوص میده خودش رو لقد محکم نمیزنه بهم.
حتما خودت از حرکات راضی نبودی ک بستری شدی-نگران نباش عزیزم منم تو این هفته بستری شدم بعد ۲ روز با رضایت از حرکات مرخص شدم
چرا؟؟؟
شاید آب دورش کم شده باشه
نگران نباش ابجی انشاالله چیزی نیست زود مرخص بشی و سر موقع بدنیا بیاد بسلامتی
انشاالله خیر و مشکلی نباشه
ان شاالله خیره
واسه زایمان بستری شدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.