مامانا سزارینم ۳۷ هفته و ۵ روز عمل میشم یعنی نینیم سالمه 🥹🥹🧚

۶ پاسخ

عزیزم وقت زایمانته توکلت بخدا باشه برای اینک آروم باشی تا میتونی آیت الکرسی بخون آروم میشی

من ۳۶هفته و۴روز زایمان کردم باوزن۳کیلو۴۹۰ دستکاهم نرفت

اره عزیزم
من دختر اولیم ۳۷ هفته و ۵ روز زایمان کردم

اره بچه از ۳۷ هفته کامله کامله من ۳۷ هفته ختم بارداری دادن بخاطر وزنش ولی گفتن سالمه فقط رشدش کمه و کوچولو موچولوعه

انشالله ک سالم عزیزم سر زایمان مام دعا کن

عزیزم وقتی پزشک این زمان میخواد سزارین کنه حتما سالمه و مشکلی نیست دیگه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان آروین و آنیل🎀 مامان آروین و آنیل🎀 ۲ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی