شهریار اندیشه هم خبری نیست
باور کنید باز میشینن پای مذاکره و فقط مارو عذاب میدن
تهرانم خبری نیست اما دلشوره دارم نمیتونم بخوابم
کرج هم من نشنیدم
اهواز خبری نیست
بندرعباس دیشب صدا بود
همین آتش بس کارو به اینجا کشوند چه آتش بسی وقتی با دشمن زبون نفهم طرفیم باید یه دفعه می زدن کل پایگاهای آمریکا با خاک یکسان میشد اسرائیل هم کلا از روی کره زمین محو میشد اینجوری که ما هر روز باید استرس بکشیم.
فکر کنم قشم و بندرعباسه😔
بندرعباس شنیدیم
بابا باز صبح میگن آتش بس شد بخوابید
رشت هم خبری نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.