۳ پاسخ

من چندساله از محصولات کالیستا استفاده میکنم.کرمش بشدت عالیه.عاشق ریملشم اونم بنفشش
موادش زیاده.قشنگ پر و بلند میکنه.ریزش نداره و سیاه نمیکنه چشم رو

من کالیستا بنفش دارم عالیه

عالیه مخصوصا بنفش نازکش

سوال های مرتبط