۱۱ پاسخ

ایزادورا دارم خیلییی خوبه
من خریدم ۸۰۰
اما جدیدا شنیدم که شده ۱۴۰۰

من کالیستا صورتی استفاده میکنم خیلی راضیم

اسنس مشکی افتضاحه همش زیر چشمت سیاهه باهاش من اصلشو داشتم انداختم دور کاش فیک بخره ادم نسوزه

اسنس و ایزادورا رو ما داریم تو شرکت
کدوم شهری؟

اسنس لش پرنسس بگیر عالیه اصلا هم سیاه نمیکنه

من اسنس مشکی دارم عالیه

ریمل دیپ رومنس از همه بهتره

هر ۳تاش عالی من ایسنس مشکی و ایزودورا. داشتم. راضیم

من دوسال کاشت مژه دارم ولی کالیستا بنفش فوق العادست فقط اصلشو‌پیداکن اسنس مشکی م خوبه ولی کالیستا بهتر

ببین فقط ریمل استخری نه میریزه بلکه چند روز رو‌مژه میمونه راحت😂😂😂

اسنس‌مشکی‌خوبه

سوال های مرتبط