وای من یه مدت همین بدبختی رو داشتم هرچی میخریدم به دلم نبود یا فقط بلند کننده یا فقط پرپشت کننده دیگه داشتم دیونه میشدم که اخر اونی که دوس داشتمو پیدا کردم.
یه مژه هایی میسازه خفن😉
باید اسنس آبی میگرفتی
عیبی نداره مجبوری استفاده کنی یا بفروش ب مامانی خواهری 😂😂😂
مشکیش باید میگرفتی حجم میده
مشکیشو باید میخریدی
منم همینو خریدم اصن دوسش ندارم مژه هارو میچسبونه زودم پخش میشه
یاخدا اسنس شده ۷۵۰ ...من ۴۲۰ خریدم آخرین بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.