پوستم خیلی یک دست و صاف شده
خیلی روتین پرباری ندارم
فقط همونایی که نوشتم👇
لطفاتاپیک روحذف نکنی
پاسخ رودلشته باشم منم بعدابرسان وضدافتاب یخرم
اسکراپ هر دو هفته
پودر گچی که خیلی خوبه اونم تقریبا هر ۲. ۳ هفته یبار
ویتامین سی و ضد آفتاب
همه اینا رو زدنی هم همیشه صورتم با ژل شست وشو میشورم
من پوستم چربه
با فوم ویتالیر میشورم
ابرسان و ضد افتاب بی رنگ لافار میزنم
سرم مرطوب کننده لایسل
دور چشم اردن
شوینده ملایم
آبرسان و ضد آفتاب
یه لایه نازک مرطوب کننده
تقریبا ده سال اینا بود
جدیدا کلاژن هم میخورم
شوینده سیمپل
آبرسان کلینیک
ضدلک و لایه بردار نامبورزین
ضدآفتاب استیلن
به منم بگین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.