۷ پاسخ

پوستم خیلی یک دست و صاف شده
خیلی روتین پرباری ندارم
فقط همونایی که نوشتم👇

لطفاتاپیک روحذف نکنی
پاسخ رودلشته باشم منم بعدابرسان وضدافتاب یخرم

اسکراپ هر دو هفته
پودر گچی که خیلی خوبه اونم تقریبا هر ۲. ۳ هفته یبار
ویتامین سی و ضد آفتاب
همه اینا رو زدنی هم همیشه صورتم با ژل شست وشو میشورم

من پوستم چربه
با فوم ویتالیر میشورم
ابرسان و ضد افتاب بی رنگ لافار میزنم
سرم مرطوب کننده لایسل
دور چشم اردن

شوینده ملایم
آبرسان و ضد آفتاب
یه لایه نازک مرطوب کننده
تقریبا ده سال اینا بود
جدیدا کلاژن هم میخورم

شوینده سیمپل
آبرسان کلینیک
ضدلک و لایه بردار نامبورزین
ضدآفتاب استیلن

به منم بگین

سوال های مرتبط