۵ پاسخ

خدا به دادمون برسه از یه طرف گرانی داد میزنه
ازیه طرفم جنگ
اصلا نه روحیه
نه امیدی هس نمیدونم چی میشه اخرش مملکتمون 🤦‍♀️

خیلی قشنگه عزیزم مبارکش باشه

ای جون دلممم
مبارکش باشه
غذا های خوشمزه بخوره توی ظرف های قشنگش💙😅

اینم بازشدش

تصویر

مبارکش باش عزیزم چقدر گرفتین ؟!

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی