اره برای من تا دو روز کم بود مطمئنی ابریزش هست؟
عزیزم چند هفته آمپول ریه زدین؟
واسه من حرکت نینیام کم نشد خودم قندم رفت بالا ۴روز بستری شدم که حرکتشونو چک میکردن اوکی بود.ابریزش چیزی نیست با سرم و اب زیاد خوردن درست میشه درحد سوراخ باشه اصلا بسته میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.