من هنوز شکمم بزرگ نشده 😕. هم هفته های من. شکمتون بزرگه یا کوچیک ؟؟

۱۲ پاسخ

خیلی بزرگ نیس اما نسبت ب بارداری اولم بزرگتره
انگار اینسری زودتر شکمم دراومد .
البته من پهلو اصلا ندارم شکمم نداشتم قبل بارداری بخاطر همون یذره دیده میشه از رو لباس

معمولیه شکمم

منم اصلا معلوم نیست

برای من یکم مشخصه بارداری دوممه

منم دوقلو دارم معلوم نیستم

من اصلا شکم ندارم چجوری تو ۲۰ هفته توقع شکم دارین

مال منم معمولیه

معمولی هست زیاد بزرگ نیست
جفت تون چیه؟ قدامی یا خلفی؟

من دوست دارم شکمم بزرگ بشه🤭

شما احتمالا ني ني تو پهلوهات قايم شده.

من چی بگم ک هنوزم شکم ندارم🤦‍♀️بیخیال بابا شکمه دیگ نداشته باشیم چی میشه

مال من خیلی بزرگه😭اصلا دلم نمیخواست شکمم خیلی معلوم بشه

سوال های مرتبط

مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وششم بارداری