۹ پاسخ

من شکم اول شکمم انقد کوچیک بود تا ماه آخر اصلا معلوم نبود. باورت میشه بچه ۴کیلو بود. بعد زایمان شکمم تخت تخت شد.خودمم خییییلی لاغر بودم

فقط دعا کن وزن بچه خوب باشه و سالم باشه شکم اصلا مهم نیست اتفاقا هرچی کوچیک تر بهتر، هم زودتر جمع میشه هم ترک نمیخوره..

اصلا نگران نباش من تو اتاق عمل هم شکم نداشتم حتی دکتر هم تعجب کرده بود

من هم سه روز دیگه میرم تو ۶ شکمم کوچیکه نگران نباش طبیعیه

من جاریم هیچی شکم نداشت اصلا بهش نمی‌خورد حامله باشه ولی ماشاالله بچش ۳ کیلو و پونصد وزن داشت اصلا به شکم نیست

من بچه دومم باردارم شکم ندارم شش ماهمه نگران نباش😑

سلام عزیزم منم اصلا شکم ندارم ولی خداروشکر وزن نی نی خوب بود

نگران نباش گلم شکم بزرگ نشونه رشد جنین نیست
جنین رشد خودشو داره
احتمالا رفته سمت پهلو بخاطر همین زیاد شکم نیاوردی منم همینم زیاد شکم ندارم

ربطي نداره من دوستم اصن شكم نداشت تا ماه اخر

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری