سلام مامانا این قطره آد که بهداشت میده خوبه؟ دلدرد نمیده به بچه؟

تصویر
۶ پاسخ

افرین به بهداشت انگار واقعا خوبه ها . خودتون بخورین اگه طعم خوبی داشت بدین عزیزم.

من میدم. بچم مشکلی نداره

دیروز یه مامانه میگفت رفلاکس و بدتر میکنه منم سوال کردم دیگه ندادم از بیرونandمیگیرم

از دارو خونه خارجیشو بگیر معمولا میگن خوب نیست

من پدیابست میدم

والا منکه میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرن کوچولو😍 مامان آرن کوچولو😍 ۱۱ ماهگی