افرین به بهداشت انگار واقعا خوبه ها . خودتون بخورین اگه طعم خوبی داشت بدین عزیزم.
من میدم. بچم مشکلی نداره
دیروز یه مامانه میگفت رفلاکس و بدتر میکنه منم سوال کردم دیگه ندادم از بیرونandمیگیرم
از دارو خونه خارجیشو بگیر معمولا میگن خوب نیست
من پدیابست میدم
والا منکه میدم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.