نه ربطی نداره من خارجیشومیدم ولی بازم به کل موهاش ریخته وکچل شده
من هنوز بهش ندادم از فردا باید بدم
عزیزم ریختم موی نوزاد طبیعی هست
نه گلم نوزادا اکثرشون بعد یکی دوماه ریزش مومیگیرن مجدد مو درمیاد نگران نباش طبیعیه ربطی به آد نداره
من خارجی میدم به نظرم خارجی بهتره
نه نوزاد بخای نخای ریزش مومیگیره باز مجدد رشد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.