۶ پاسخ

نه ربطی نداره من خارجیشومیدم ولی بازم به کل موهاش ریخته وکچل شده

من هنوز بهش ندادم از فردا باید بدم

عزیزم ریختم موی نوزاد طبیعی هست

نه گلم نوزادا اکثرشون بعد یکی دوماه ریزش مو‌میگیرن مجدد مو درمیاد نگران نباش طبیعیه ربطی به آد نداره

من خارجی میدم به نظرم خارجی بهتره

نه نوزاد بخای نخای ریزش مو‌میگیره باز مجدد رشد میکنه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرحسین و آریا مامان امیرحسین و آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان👼🏻🩵 مامان ویهان👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان آرن کوچولو😍 مامان آرن کوچولو😍 ۱۱ ماهگی