خانوما چکار کردین بخیه هاتون زودتر خوب شد؟

۳ پاسخ

چرا ارژانسی عمل شدی عزیزم
بخاطره قلبت؟

زیاد نشین بهش فشار بیاد
هر روز با سشوار خنک خشکش کن
کرمی که دکتر داده رو حتما بزن روش

آناناس یا کمپوتش رو هر روز بخور
کاچی بخور. هر روز برو حمام حتما بعدش سشوار بگیر. یکم راه برو. گوشت و ماهی بخور . خوب استراحت کن

سوال های مرتبط