۳ پاسخ

دستگاه کرفتم تو خونه هر یک ساعت یک بار میاوردم بیرون شیرخشک میدادم دوباره میذاشتم داخل دستگاه
قطره شیرخشت دکتر نوشت هر ۸ ساعت ۱۲ قطره میدادم
ترنجین هم هر هشت ساعت میدادم بهش هرچی بیشتر بهتر
تو اون چند روزم اصلا شیر خودمو بهش ندادم جاشم خنک نگه داشتم خداروشکر بهتر شد

دو روز رفت زیر دستگاه تا بهتر شد. ولی هنوز رنگش زرده بچم🥲

هیچی فقط خیلی چاشو گرم نگه ندار چیزای سزد بیشتر بخور من شیر خیلی خوردم

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان دونه ی انار2 مامان دونه ی انار2 ۴ ماهگی
مامان سوفیا🙃 مامان سوفیا🙃 ۴ ماهگی
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان🐣🐥 مامان آیهان🐣🐥 ۴ ماهگی