خانومای سزارینی چکار کردین سردرد هاتون زودتر خوب شد

۷ پاسخ

منم چندروز سردرد داشتم که بهم گفتن شیاف بزارم و نسکافه بخورم
با چندبار گذاشتن و خوردن راحت شدم

همون روز اول برو اوقات بزن بالا بیاری حله کامل از تو بدنت خارج میشه بعد چایی یا قهوه همون زوزش بخور عالیه

اب زیاد بخور اب میوه

کافئین زیاد بخور تاثیر بیحسی ها رو ببره

فقط کاپوچینو اب رواتیش

منم کمرم درد میکنه مثل گرفتگی نمیتونم نفس بکشم

کافئین مصرف کن.چای قهوه نسکافه
مایعات هم زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد