۳ پاسخ

دختر منم این جوری بردم دکتر اونم دوتا هیچ کدومش هیچی نداد شیر خشک ام ننوشت گفت ببر تا وقتی که غذا بدی این جوری بده بعد درست میشه

بچه های رفلاکسی اکثرا همینن
یه تایمی اعتصاب شیر میکنن
ببر دکتر ببین چی میگه

آره ببر

سوال های مرتبط